Voit vaihtaa tuotteen ainoastaan, jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Jos näin on käynyt, voit palauttaa tuotteen meille, niin vaihdamme sen uuteen tai toiseen tuotteeseen – tai hyvitämme sen hinnan, jos mieluummin niin haluat.
Pyydämme palauttamaan tuotteen KitchenAidille alkuperäisessä pakkauksessaan, jotta se ei vahingoitu. Huolehdi, että mukana ovat kaikki lisävarusteet ja pakkauskomponentit.
Vaihtopaketissa on oltava mukana:
Tuote, mahdolliset lisäosat, käyttöohjeet, takuutiedot jne. alkuperäisessä laatikossa. Pakkaa tuotelaatikko tarvittaessa vielä toiseen laatikkoon, jotta se kestää varmasti kuljetuksen. Jos palautetut tuotteet ovat meille saapuessaan epätäydellisiä, vahingoittuneita tai likaisia, niitä ei hyväksytä palautukseen.
Jos laatikko on vahingoittunut toimitettaessa
Jos tuote vaikuttaa siltä, että se on vahingoittunut kuljetuksen aikana, vika ei tietenkään ole sinun. Ota kuva pakkauksesta ja lähetä se meille palautuspyyntösi mukana.
Lue lisää palautusprosessista: Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?