Skip the navigation
Koti>Asiakaspalvelu>Palautukset ja hyvitykset

Palautukset ja hyvitykset

Haluamme sinun olevan täysin tyytyväinen KitchenAid-ostokseesi. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen, voit palauttaa sen meille 14 vuorokauden kuluessa toimituksesta.

Miten se toimii?

How does it work 1
1

1. Ilmoita asiasta joko kirjautumalla tai sähköpostitse.

Kirjaudu sisään tilillesi ja siirry kohtaan "Omat tilaukset". Vaihtoehtoisesti voit lähettää sähköpostiviestin, joka sisältää alla tarkennetut tiedot.

How does it work 2
2

2. Saat UPS:ltä etukäteen maksetun osoitekortin

UPS lähettää sähköpostitse viestin, jossa on linkki osoitekorttiin.

How does it work 3
3

3. Pakkaa tuote/tuotteet huolellisesti

Pakkaa tuotteet niiden alkuperäiseen pakkaukseen ja liimaa osoitekortti paketin päälle.

How does it work 4
4

4. Järjestä nouto UPS:n kanssa ja lähetä paketti

Ota yhteyttä UPS:ään järjestääksesi noudon tai vie paketti UPS:n palvelupisteeseen.

How does it work 5
5

5. KitchenAid vastaanottaa paketin

Palautetut tuotteet toimitetaan varastoomme.

Aloita palautus

Ostoksen palauttaminen

returns and refunds

Sivustomme Oma tili -osion kautta

Siirry kohtaan "Omat tilaukset" ja napsauta Palauta-painiketta. Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä? Napsauta alla olevaa linkkiä luodaksesi tilin.


Oma tili
returns and refunds emails

TAI sähköpostitse

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.eu ja kerro viestissä kaikki alla listatut tiedot. Tarvitsemme nämä tiedot tuotteen palautusta varten.

LÄHETÄ MEILLE SÄHKÖPOSTIA

Sähköpostitse? Kopioi ja täytä alla olevat tiedot:

Alkuperäisen tilauksen päivämäärä:

Toimituspäivä:

Etu- ja sukunimesi:

Osoitteesi (myös postinumero):

Puhelinnumerosi:

Tilausnumero:

Palautettavan tuotteen nimi tai tuotekoodi:

Tuotteen sarjanumero:

Palautuksen syy:

  1. Tilasin väärän tuotteen

  2. Vaurioitunut pakkaus

  3. Sain väärän tuotteen

  4. Esteettinen vika

  5. Tekninen vika

  6. Puuttuva(t) osa(t)

  7. Suorituskyky ei vastaa odotuksia

  8. Ei yhteensopiva toisen KitchenAid-tuotteen kanssa

  9. Väri ei vastannut toisen KitchenAid-tuotteen väriä

  10. Tuote on liian suuri keittiööni

  11. Löysin paremman tarjouksen

  12. Myöhäinen toimitus

  13. Ei hintansa arvoinen

  14. Sain tuotteen aiemmin lahjaksi

  15. En ollut tyytyväinen palveluun

Huomaa, että VAIHTO on mahdollinen vain, jos olemme lähettäneet väärän tai viallisen tuotteen (syyt nro 1–6). 

Muita olennaisia huomautuksia? Voit liittää mukaan valokuvia tai videoita, joissa näkyy tuotteen kärsimä vahinko tms.

Mitä seuraavaksi tapahtuu?

Kun palautuspyyntösi on käsitelty, kuljetusyrityksemme UPS lähettää sinulle sähköpostitse ohjeet tuotteen palauttamiseksi.

UPS return process

UPS:n palautusprosessi

UPS lähettää sinulle sähköpostiviestin, jossa olevan linkin kautta voit 48 tunnin ajan luoda esitäytetyn, etukäteen maksetun osoitekortin tulostettavaksi ja kiinnitettäväksi pakettiin. Ota sitten yhteyttä UPS:ään puhelimitse tai verkkoportaalin kautta ja järjestä paketin nouto. Voit myös viedä paketin johonkin osoitekortissa mainituista UPS:n toimipisteistä.

Pack your items in the box

Pakkaa tuotteet laatikkoon

Kun olet tulostanut osoitekortin, pakkaa tuote huolellisesti sen omaan laatikkoon ja liimaa osoitekortti paketin päälle. Palautettavien tuotteiden pakkaaminen turvallisesti on sinun vastuullasi. Vältä tavaroiden vahingoittamista ja palauta ne alkuperäisessä pakkauksessaan niin, että kaikki lisävarusteet ja pakkauskomponentit ovat mukana. Pakkaa tuotelaatikko tarvittaessa vielä toiseen laatikkoon, jotta se kestää kuljetuksen.

Warning: items we cannot refund

Varoitus: tuotteet, joita ei voi hyvittää

Jos et lähetä palautuspyyntöä KitchenAidille 14 kalenteripäivän kuluessa toimituspäivästä, emme voi hyväksyä palautusta. Jos palautettavat tuotteet ovat meille saapuessaan epätäydellisiä, vahingoittuneita tai likaisia, niitä ei hyvitetä. Yksilöityjä tuotteita ei voi palauttaa.

contact us

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä tiimiimme, jos et löydä etsimääsi tietoa.