Saat varaosia KitchenAid-laitteeseesi vain takuuaikana.
Jos laitteen takuu on voimassa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun seuraavasti: Lähetä meille sähköpostia TAI soita meille. – Tämä on maksuton puhelinnumero, josta saat apua omalla kielelläsi. – Avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00–17.00.
Vahvistamme mielellämme, onko laitteesi takuu voimassa ja kerromme, kuinka saat laitteellesi varaosia tai korjauksen.
Voinko korjata laitteeni itse?
Asiakaspalvelumme eivät myy sisäisiä osia (tai moottoriin liitettäviä osia) suoraan kuluttajille laitteen korjausta varten. Jos yrität itse korjata laitettasi, laitteen takuu raukeaa. Jos haluat ladata tai lukea laitettasi koskevia asiakirjoja, siirry Takuu ja asiakirjat -sivulle.