Skip the navigation

Voinko seurata palautukseni etenemistä?

Kun olet lähettänyt tuotepalautuksen KitchenAidille, haluat varmasti seurata sen etenemistä. Se onnistuu UPS:n kautta. Toimi näin...

Kun olet ilmoittanut asiakaspalvelutiimillemme, että aiot palauttaa ostamasi KitchenAid-tuotteen, saat UPS:ltä sähköpostiviestin, jossa annetaan palautusohjeet.

Viestissä on 48 tunnin ajan voimassa oleva linkki, josta pääset luomaan valmiiksi täytetyn ja maksetun palautuskortin (joka takaa, että KitchenAid huolehtii palautuskuluista). Kun olet tulostanut palautuskortin, pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen laatikkoon ja kiinnitä palautuskortti paketin päälle. Ota sitten yhteyttä UPS:ään puhelimitse tai verkkoportaalin kautta ja järjestä paketin nouto. Voit myös viedä paketin johonkin palautuskortissa mainituista UPS:n toimipisteistä.

Kun pakettisi on jätetty UPS:lle ja skannattu, saat seurantalinkin, jonka kautta voit seurata lähetystäsi, kunnes se saapuu perille KitchenAidille.

TÄRKEÄÄ TIETOA ASIAKKAILLE YHDISTYNEESSÄ KUNINGASKUNNASSA:

KitchenAid lähettää sinulle erillisenä sähköpostiviestinä myös proformalaskun, jossa on kaikki palautettavan tuotteen tiedot. Tätä asiakirjaa tarvitaan tullaukseen. Tulosta se ja kiinnitä se pakkauksen päälle niin, että kaikki tiedot näkyvät selvästi. Muussa tapauksessa palautuksesi saapuminen ja käsittely voi viivästyä.

Lue lisää täältä: Miten voin palauttaa ostamani tuotteen?

Aiheeseen liittyviä yleisiä kysymyksiä

Oliko tästä artikkelista hyötyä?

yesno