Varmista, että pidät tallessa kopion sähköpostitse saamastasi laskusta, sillä se toimii samalla tuotteesi takuutodistuksena. Takuutodistus on tärkeä, jos haluat korjauttaa tuotteesi tai vaihtaa sen maksutta toiseen samanlaiseen (silloin, kun takuuehdot kattavat vahingon).
Etkö ole vielä saanut laskua, vaikka pakettisi on jo toimitettu?
Tarkista ensin roskapostikansiosi siltä varalta, että viesti on joutunut sinne. Jos viestiä ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen contact.webshop@kitchenaid.com tai soittamalla numeroon 00800 381 04026. Numero on maksuton, ja palvelua tarjotaan omalla kielelläsi (ma–pe klo 8.00–17.00).
Löydät laskusi myös KitchenAid-tililtäsi
Jos olet luonut KitchenAid-tilin, löydät sieltä laskustasi kopion, jonka voit ladata. Jos kuitenkin teit tilauksesi aivan hiljattain, odotathan, että paketti lähtee matkaan varastoltamme. Luomme laskun vasta sen jälkeen.
Eikö sinulla ole vielä omaa tiliä? Rekisteröidy klikkaamalla tästä
Mitä etuja KitchenAid-tilin luomisesta on?
Sinun ei ole pakko luoda tiliä, kun teet tilauksen verkkosivuillamme. Tilin avulla sinun on kuitenkin helpompaa
- tarkastella tietojasi
- tarkastella tilaushistoriaasi
- tallentaa useita toimitusosoitteita
- tilata nopeasti osittain esitäytettyjen lomakkeiden avulla
- ladata laskusi
- seurata tilauksesi tilaa.